wtorek, 24 sierpnia 2010

The Secret być może zmieni twoje życie :)

Oto post napisany przez moją wspaniałą dziewczynę - Katarzynę  ;)  :*  <3


Dziś obejrzałam razem z chłopakiem http://czystyumysl.com/secret.htm

Jest to film który mówi o poznawaniu Prawa Przyciągania na wielu płaszczyznach oraz zwiększaniu jego skuteczności poprzez Oczyszczanie Umysłu. Przedstawia koncepcje funkcjonowania Wszechświata w odniesieniu do naszego życia. Film daje do myślenia. Oglądając go, naprawdę zauważyłam jak to działa. Myśląc o problemach i zagłębiając się w nie jeszcze bardziej przyciągamy je do siebie i potęgujemy ich działanie. Postanawiam więc żyć pełnią życia, nie myśleć o tym co złe, a o tym co dobre. Tak wiele dostałam od życia i z tego będę się cieszyć każdego dnia! ;) Nie warto myśleć o tym czego nie mamy, tylko o tym co mamy i czego pragniemy. W końcu to dostaniemy. Zaczynam od dzisiaj i polecam Wam to samo, bo jeżeli sami się za coś nie weźmiemy to to samo do nas nie przyjdzie. Włóżcie we wszystko jakąś cząstkę siebie, spróbujcie współgrać ze światem. Wszystko okaże się lepsze, bo wszystko jest lepsze ;) Koniec zmartwień. Radujcie się życiem, zmieńcie swój nastrój!

Film zdecydowanie
 POLECAMY!

Katarzyna i Ja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz