wtorek, 17 sierpnia 2010

Start !

A więc, ruszam z blogiem! Już od dawna chciałem stworzyć sobie takie coś, ale nigdy nie mogłem znaleźć czasu. 

Jest godzina 4:42  18 sierpnia, siedzę sobie przed kompem i myślę co by tu jeszcze napisać bo nie mam nic ciekawego do napisania czym mógłbym się teraz podzielić. W najbliższych dniach wybiorę się z aparatem w jakieś ciekawe miejsce, albo zaprezentuje wam jakiś tam ciekawy obiekt, albo samochód - tak jak obiecałem pisząc w "O mnie" ;)


A jednak złapała mnie wena ;). Napisze  o mojej ostatniej zajawce jaką jest deska ! :D Zawsze marzyłem żeby jeździć na desce. W kwietniu gdy po moich urodzinach w końcu wpadła mi kasa do ręki, będąc w pięknym i cudownym mieście Gdańsku, postanowiłem kupić deskę. Poszedłem z moim przyjacielem Piotrem W. do inter sporta w galerii bałtyckiej, i za 130 polskich złociszy zakupiłem deskorolkę szuk jeden :D. no i się zaczęło... po dwóch godzinach jeździłem sobie po równym asfalcie na gdańskim dworcu PKP już w miarę swobodnie, następnie przyjechał nasz pociąg i pojechaliśmy do naszego miasta Sztumu które jest oddalone o około 75km od Gdańska. Po powrocie na deskę wychodziłem średnio co drugi dzień  na nasz mały, ale przyjemny miejski skate park. Od około miesiąca tam nie byłem bo jestem leń ;), i na razie deska służy mi jako środek transportu pomiędzy domem mojej dziewczyny a moim, ale chyba skorzystam jeszcze z wakacyjnych dni i się tam wybiorę żeby się troche połamać :D 


na zdjęciu poniżej ćwiczę sobie "ollie" u mnie na podwórku. Wiem że niema się czym chwalić, ale cieszę się że chociaż troszkę udaje mi się oderwać od ziemi :D




ps. Jak się nudzicie na blogu to tam na samym dole jest chomik i świnka morska, możecie sie z nimi pobawić xD

2 komentarze: