czwartek, 23 grudnia 2010

3 dobre samochodówki

W Dzisiejszym odcinku moje ulubione gry samochodowe :)
To co jest tu napisane to tylko i wyłącznie moje zdanie. Jeśli się ze mną zgadzasz to komentuj, a jeśli się
z czymś  nie zgadzasz to też komentuj tylko z sensem ;)

(kolejność przypadkowa)


1. Live For Speed

Uwielbiam tą grę za jej realizm oraz możliwość edycji pojazdu w prawie każdym szczególe, można ustawić dokładne ciśnienie w oponach, dokładnie rozłożyć masę czy też modyfikować zawieszenie co do milimetra. Świetnie się też bawi w trybie multiplayer, gdzie można się pościgać, porozwalać, czy też podriftować - Co tylko chcesz.

2. Test Drive Unlimited

Owa gra znajduje się na tej liście ponieważ daje możliwość pojeżdżenia ogromną ilością samochodów po dość sporej wyspie, a do tego ta wspaniała ciesząca przynajmniej moje oko grafika. Moim ulubionym samochodem w tej grze była, i  jest Corveta ZO6 którą przejechałem grubo ponad 5000 km. Gram w tą grę od kiedy wyszła i jeszcze mi się nie znudziła -nie często się to zdarza.
Miałem okazję grać w kolejną część, czyli Test Drive Unlimited 2 i moim zdaniem jest to doskonały przykład jak spier... zniszczyć niemal idealną grę :). Połowa świetnych funkcji znanych z jedynki została usunięta, zupełnie nie wiedzieć czemu. Wolałbym zjeść te pieniądze, niż kupić TDU 2 ;)

3. Need For Speed Underground 2

Jeżeli mam ochotę na nielegalne wyścigi uliczne, to wybieram tylko underground 2, ta gra ma idealny klimat nocy i jest to moim zdaniem najlepszy NFS  (jedyne tytuły z serii NFS które są jeszcze dobre to te przed Undergroudem dwójką czyli np. Porsche i Hot Pursuit 2 (2002). Nienawidzę Most Wanted (nielegalne wyścigi w dzień? no na upartego można ale to nie niema żadnego klimatu) i kolejnych części, gdyż moim zdaniem zrobili to samo co Atari zrobiło z kontynuacją TDU. Albo na przykład ta zabawa w jakieś durne zdobywanie leveli w NFS Shift, Po co to? Od zdobywania leveli są inne gry typu Metin (nie gram w to żeby nie było :D )

Podsumowując, Najlepiej zdać prawko i pojeździć naprawdę, bo gry to tylko gry, i nic nie daje takiej frajdy jak jazda prawdziwym wozem, nawet przepisowa jazda :)

3 komentarze:

  1. stary ja bardziej bym polecał nfs hp jest zajebiście dopracowany o grafice już nie wspomne normalnie cudo nie gra ;d;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Chodzi Ci o ten najnowszy? Niedługo mam zamiar w to zagrać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze są Simsy ;)

    OdpowiedzUsuń